Oznámení o vyhlášení výběrového řízení podle zákona 312/2002 Sb.
Název územního samosprávného celku: Město Turnov
Druh a místo výkonu práce: Vedoucí odboru správy majetku, Město Turnov
Platová třída odpovídající druhu práce:
- 11 platová třída dle nařízení vlády 341/2017 Sb., v pl. znění
- roční odměna
- 5 týdnů dovolené
- stravenky, sociální fond, pevná pracovní doba
Jmenování do funkce od 01.01.2020 na dobu neurčitou. Zkušební doba 6 měsíců.
Plat dohodou.
Lhůta pro podání přihlášky: do 30.08.2019 do 12:00 hodin.
Charakteristika vykonávané činnosti:
- řídí činnost odboru správy majetku
- zajišťuje plnění úkolů v oblasti samosprávy
- zajišťuje investiční akce města
- koordinuje projekty a dotační tituly v rámci Města Turnova i příspěvkových organizací města
Zájemce musí splňovat předpoklady podle § 4 zákona 312/2002 Sb. v pl. znění
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe:
- ukončené min. SŠ (výhodou VŠ) vzdělání
- minimálně 3 roky praxe
Další požadavky:
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti jak směrem k zaměstnancům tak občanům města
- výborná znalost práce s výpočetní technikou (běžně užívané software)
- flexibilita a schopnost rychle se učit
- řidičský průkaz skupina B
Výhodou:
- znalost legislativy (praxe v samosprávě nebo státní správě)
- znalost problematiky v oblasti správy majetku na úrovni územně samosprávného celku
- praxe v rámci správy majetku, v projekční či stavební sféře
- praxe v rámci zákona o veřejných zakázkách
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti
Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce přiloží k přihlášce:
- strukturovaný životopis včetně případných referencí
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- ověřená kopie platného lustračního osvědčení podle zákona 451/1991 Sb. v pl. Znění (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej hned po jeho obdržení) – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971
Místo a způsob podání přihlášky: Poštou na níže uvedenou adresu, do datové schránky nebo osobně doručit do podatelny MěÚ Turnov, Antonína Dvořáka 335, Turnov.
Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad v Turnově, Jana Chlupová, Antonína Dvořáka 335, 511 01 Turnov