oficiální stránky obce

POZOR TOTO JE ARCHIVNÍ WEB. PROVOZ BYL UKONČEN 31.1.2024.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení podle zákona 312/2002 Sb.

Název územního samosprávného celku: Město Turnov

Druh a místo výkonu práce: Vedoucí odboru správy majetku, Město Turnov

Platová třída odpovídající druhu práce:

  • 11 platová třída dle nařízení vlády 341/2017 Sb., v pl. znění
  • roční odměna
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky, sociální fond, pevná pracovní doba

Jmenování do funkce od 01.01.2020 na dobu neurčitou. Zkušební doba 6 měsíců.

Plat dohodou.

Lhůta pro podání přihlášky: do 30.08.2019 do 12:00 hodin.

Charakteristika vykonávané činnosti:

  • řídí činnost odboru správy majetku
  • zajišťuje plnění úkolů v oblasti samosprávy
  • zajišťuje investiční akce města
  • koordinuje projekty a dotační tituly v rámci Města Turnova i příspěvkových organizací města

Zájemce musí splňovat předpoklady podle § 4 zákona 312/2002 Sb. v pl. znění

Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe:

  • ukončené min. SŠ (výhodou VŠ) vzdělání   
  • minimálně 3 roky praxe

Další požadavky:

  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti jak směrem k zaměstnancům tak občanům města
  • výborná znalost práce s výpočetní technikou (běžně užívané software)
  • flexibilita a schopnost rychle se učit
  • řidičský průkaz skupina B

Výhodou:

  • znalost legislativy (praxe v samosprávě nebo státní správě)
  • znalost problematiky v oblasti správy majetku na úrovni územně samosprávného celku
  • praxe v rámci správy majetku, v projekční či stavební sféře
  • praxe v rámci zákona o veřejných zakázkách
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti  

Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

Výčet dokladů, které zájemce přiloží k přihlášce:

  • strukturovaný životopis včetně případných referencí
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • ověřená kopie platného lustračního osvědčení podle zákona 451/1991 Sb. v pl. Znění (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej hned po jeho obdržení) – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971

Místo a způsob podání přihlášky: Poštou na níže uvedenou adresu, do datové schránky nebo osobně doručit do podatelny MěÚ Turnov, Antonína Dvořáka 335, Turnov.

Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad v Turnově, Jana Chlupová, Antonína Dvořáka 335, 511 01 Turnov